Have a feature request or suggestion? Post your idea here!

2 followers Follow
0

Sd Kaart geeft getal achter me naam

Mijn Sd kaart heeft de naam MUZIEK (heb ik met Osx Mountai Lion Ms-Dos (Fat) geformatteerd maar er komt soms een getal achter die op telt nu staart er Bij devices MUZIEK 7 wat houd die 7 in hoe haal ik dat weg?

2de vraag als je bij devices op je Sd kaart gaat staan en dan er voor kiest om een afspeel lijst te wissen. is ie dan echt van je SD af? want hij was vol dus ik haal wat mappen eraf maar nog zegt ie als ik andere map na me SD wil exporteren dan SD vol is terwijl ik best wel wat mappen met nummers eraf heb gehaald. iemand?

Bas van Hees

Please sign in to leave a comment.

2 comments

0

My Sd card named MUSIC (I used Lion Osx Mountai MS-DOS (Fat) format but there is sometimes a number after which now has a tail at devices MUSIC 7 what does that 7 how do I get that way?

Second question, when you get to devices on your SD card stand and then choose to delete a play list. is he really on your SD? for he was full so I get some folders off but he says if I want another folder after I export SD SD than full while I quite some folders with numbers off've met. someone?

Bas van Hees 0 votes
Comment actions Permalink