Official comment
Hallo,
Zelf gebruik ik rekordbox dj en heb laatst ook rekordbox video aangeschaft. Ik vind het echt geweldig om ook video’s te gebruiken in mijn set maar vind dat er te weinig opties zijn om echt professional te vjay’en. Zelf had ik het idee om een knop toe te voegen aan rekordbox video en dat hij dan een nieuwe video pakt uit een bepaalde map tijdens een nummer. Deze knop zou je dan kunnen gebruiken waneer er een drop komt en je ook een soort drop kan toevoegen aan de video. Vaak wil ik tijdens de break een langzamere video en dan op de drop een snellere video wat zorgt voor een opbouw in je video’s binnen een nummer. Ook vroeg ik me af of je video fx’s kan linken met je audio fx’s of dat je die apart kan MIDI mappen. Zelf heb ik een Pioneer ddj sx en heb daar geen beeldscherm bij om gebruik te maken van touch effect’s. Ik zou graag bijvoorbeeld strobe willen MIDI mappen op 1 van mijn fx’s draaiknop. Hiermee kan een knipper effect kunnen versnellen naar de drop toe en op de drop dan andere fx kan aandrukken met bijvoorbeeld de touchpad’s. Dit zou rekordbox veel professioneler maken, want nu kan je eigenlijks alleen video’s afspelen met tekst erbij.
Ik hoor graag naar jullie reactie en hoop heel erg dat jullie dit gaan intergreren in jullie programma.
Vriendelijke groet,
Post is closed for comments.