Have a feature request or suggestion? Post your idea here!

Publication

2 abonnés S’abonner
0

Rekordbox Lighting RB-DMX1

English : In my lighting installation, the Showtec-branded Galactic GBC-120 - Laserworld's EL-200RGB - in my lighting installation is 2 (two) lasers.
Only the laser "Showtec" works partially, nothing happens for the Laserworld ..
Can you fix it please??

At the same time, regarding the Mushroom brand Boomtone Dj which are LED effects similar to "LedGun, Derby or Moonflowers" are still not supported by Rekordbox Lighting.

> Can you fix this problem also please??

Français : Dans mon installation d'éclairage y figure 2 (deux) lasers, le Galactic GBC-120 de la marque Showtec & le EL-200RGB de Laserworld.

Seul le laser "Showtec" fonctionne partiellement, rien ne se passe pour le Laserworld ..

Pouvez-vous y remédier s'il vous plaît ??

Par la même occasion, concernant les Mushroom de le marque Boomtone Dj qui sont des effets à led similaires aux "LedGun, Derby ou Moonflowers" ne sont toujours pas pris en charge par Rekordbox Lighting.

> Pouvez-vous corriger ce problème également s'il vous plaît ??

DeejayPignol974 Répondu

Commentaire officiel

Neither laser is actually supported - if you get anything out of it, that's pure luck. rekordbox lighting does not currently have any support or control for lasers.

The other FX-type lights are also not currently supported, thank you for your patience.

Pulse
Actions pour les commentaires Permalien

Vous devez vous connecter pour laisser un commentaire.

2 commentaires

0

English : I couldn't explain it, but my laser "Showtec GBC-120" does respond, even though it's a "Swarm 4 Fx from Chauvet" also responds. Too bad the 'Laserworld EL-200RGB' is not ...
The same goes for my other derby-type FX, Led Gun, Swarm 4 Fx [Rekordbox is Ready for the Swarm 4 Fx] also responds. Unfortunately the "Mushroom of Boomtone Dj" are not ....
Personally, I think I've been very patient - since it's been more than one now that we're being asked to be patient until the next updates for additional functions, and nothing is done in this direction...
Not supported Gobos, Prismes, Lasers, Scanners in August 2019, and this since the launch of Rekordbox Lighting ....

Français : Je ne pourrais l'expliquer mais mon laser "Showtec GBC-120" répond bel et bien, même celui incorporé au "Swarm 4 Fx de Chauvet" y répond également . Dommage que le "Laserworld EL-200RGB" ne l'est pas ...

De même pour mes autres FX de type derby, Led Gun, Swarm 4 Fx [Rekordbox is Ready pour le Swarm 4 Fx] y répondent aussi . Malheureusement les "Mushroom de Boomtone Dj" ne le sont pas ….

Personnellement, je pense avoir été très patient > puisque cela fait plus d'un an maintenant qu'on nous demandes d'être patient jusqu'aux prochaines mises à jour pour des fonctions supplémentaires, et que rien n'est fait dans ce sens …

Poin de Gobos, Prismes, Lasers, Scanners en août 2019, et cela depuis le lancement de Rekordbox Lighting ….

DeejayPignol974 0 votes
Actions pour les commentaires Permalien