Have a feature request or suggestion? Post your idea here!

Publication

1 abonné S’abonner
0

Frage zur Einstellung der PAD Modes (im USB1 Channel)

==================

GERMAN

==================

Hallo. Ich habe mir ein XDJ-RX2 letztens gekauft und habe folgende Frage zur Bedienung bzw. Voreinstellung.

Ich habe ein kleines Problem, mit den Pad Modes also „Slip Loop“ etc. Diese kann man ja verändern, wenn man mit dem Pc verbunden ist (MIDI-Channel/Rekordbox-Channel). Jedoch wenn man Tracks am USB1 (Channel) abspielt, sind nur die voreingestellten PADs verfügbar (wie auf dem Bild im Anhang zu erkennen).

Wie kann man diese also dort ändern und Soundeffekte nutzen, die Rekordbox bereit stell, wenn man auf dem USB1 Channel Tracks abspielt?

==================

ENGLISH (Translated)

==================

Hello. I recently bought an XDJ-RX2 and have the following question about operation and presetting.

I have a little problem with the Pad Modes, ie “Slip Loop” etc. You can change these when you are connected to the PC (MIDI channel / Rekordbox channel). However, if you play tracks on USB1 (channel), only the preset PADs are available (as can be seen in the picture in the appendix).

So how can you change them there and use the sound effects that Rekordbox provides when you play tracks on the USB1 channel?

Gamer Hotline

Vous devez vous connecter pour laisser un commentaire.

1 commentaire