Have a feature request or suggestion? Post your idea here!

投稿

2フォロワー フォローする
0

Problema con mi xdjrx2

Hola a todos, estoy teniendo problemas con mi xdjrx2 después de un tiempo funcionando con una memoria usb el controlador empieza hacer más lento a la hora de cargar y buscar canciones hasta que llega un punto que si cargar una canción en cualquier deck se tranca y no hay manera de que vuelva a la normalidad hasta apagarlo que tampoco se apaga porque queda la pantalla prendida.
Quisiera una respuesta gracias!

Leandro

サインインしてコメントを残してください。

10件のコメント

0

@leandro > Can you please tell me which version firmware you have on the XDJ-RX2, and what make / model USB device you are using with it? Also, how many songs are on the drive?

Pulse 0 票
コメントアクション Permalink
0

La versión de firmware es la 1.34 y estoy usando una memoria usb de 128gb samsung 3.0 con 14000 canciones aproximadamente en distintas carpetas.

Leandro 0 票
コメントアクション Permalink
0

Can you please tell me the model of Samsung USB drive?

Are those songs exported through rekordbox or are you browsing them in the FOLDER view?

Pulse 0 票
コメントアクション Permalink
0

Me pasa con varios USB, las canciones estan todas previamente analizadas por rekordbox pero en el controlador trabajo desde los folder no desde los playlist

Leandro 0 票
コメントアクション Permalink
0

If you're browsing the folder, the unit has to cache the folder structure as you are navigating, thus the more you browse, the more it has to load into memory. My recommendation would be to navigate through the database-driven functions such as the track, artist, album, playlists, etc. That reduces the need for caching when browsing through folders.

Pulse 0 票
コメントアクション Permalink
0

En este momento en controlador está hace 2 días funcionando sin parar en auto Play como un prueba y por el momento está funcionando bien
En conclusión se tranca cuando estás abriendo carpetas y cargando canciones constantemente

Leandro 0 票
コメントアクション Permalink
0

Right - like I said, the issue is it is caching the folder data to load it quicker on subsequent opens, but if you browse the contents of the drive through the other rekordbox-prepared methods, it won't have this issue.

Pulse 0 票
コメントアクション Permalink
0

Como le decía todas las canciones están importadas de rekordbox
Y sigo teniendo el problema

Leandro 0 票
コメントアクション Permalink
0

Yes, I understand that, but if you're browsing the files by going to the USB device and selecting FOLDER, that will possibly happen. Do you have the same issue if you go to SONGS, or PLAYLISTS? 

Pulse 0 票
コメントアクション Permalink