Have a feature request or suggestion? Post your idea here!

投稿

2フォロワー フォローする
0

Pioneer CDJ 850 Standby

¡Hola! Soy nuevo en el foro. Les comento que hace meses adquirí un par de CDjs 850 (usadas) yo mismo cheque la funcionalidad de cada uno antes de comprarlas y todo funcionó a la perfección. Hace días después de haber usado el equipo los guardé y no lo utilice como por una semana, hoy al encender una de ellas parpadeaba el led de STANDBY, intente de todo y lo que me funciono fue desconectar el equipo y volver a encender (esta vez presionando el botón UTILITY) encendio bien, de echo desactive la opción Auto STANDBY, lo estuve utilizando por 2hrs y no me dio ningún problema, incluso volví apagar y encender en repetidas ocasiones y prendió sin ningún problema. ¿A que se debe esta falla? ¿Pudo haber sido algún erro momentáneo? ¿o realmente el hardware tiene problemas? Si alguien sabe sobre el tema le agradecería mucho su opinión, ya que no encontré información en español. De antemano agradezco cualquier ayuda que pueda brindarme.

Jhonatan Ruiz

サインインしてコメントを残してください。

2件のコメント

0

Hello! I'm new in the forum. I tell you that months ago I bought a pair of 850 CDjs (used) myself, I checked the functionality of each one before buying them and everything worked perfectly. Days ago after having used the equipment I kept them and did not use it for about a week, today when I turned on one of them the STANDBY led was flashing, I tried everything and what worked for me was to disconnect the equipment and turn it on again (this time pressing the UTILITY button) turned on well, I even deactivated the Auto STANDBY option, I was using it for 2hrs and it did not give me any problem, I even turned off and on repeatedly and it turned on without any problem. What is this failure due to? Could it have been a momentary mistake? Or does the hardware really have problems? If anyone knows about the subject, I would greatly appreciate your opinion, since I did not find information in Spanish. In advance I appreciate any help that any of you can give me.

Jhonatan Ruiz 0 票
コメントアクション Permalink
0

It's happened to me before, but it's ok...not all hardware is perfect :)

nate 0 票
コメントアクション Permalink