Official comment
Login to your PioneerDJ.com account and your previously installed licenses will show under your profile.
Buenas tardes, Perdi mi licencia de rekordox y necesito utilizar el programa, quiero saber como recuperarla.
Login to your PioneerDJ.com account and your previously installed licenses will show under your profile.
Post is closed for comments.

estoy intentando utilizar rekordbox con mi xdj-aero.
me pide que ponga el numero de licencia, pongo el que venia con el equipo y no lo acepta.
me ayudan para obtener un numero de licencia valido para usar el programa,

estoy intentando utilizar rekordbox con mi xdj-aero.
me pide que ponga el numero de licencia, pongo el que venia con el equipo y no lo acepta.
me ayudan para obtener un numero de licencia valido para usar el programa,
That is a license for rekordbox 1.6; it is not valid for any version of rekordbox other than version 1 or 2. As of rekordbox 3, the need for a license to use rekordbox in what is now known as "Export Mode" was dropped. As for rekordbox 4, when "Performance Mode" was introduced, a different key was required. This remained the same for rekordbox 5, but as of rekordbox 6, hardware unlock was introduced - any hardware that shipped with a license for rekordbox 5 would be eligible to use rekordbox 6 without a license key. Anyone else wanting to use performance mode (to control rekordbox with hardware) will require a subscription.