Commento ufficiale
Login to your PioneerDJ.com account and your previously installed licenses will show under your profile.
Buenas tardes, Perdi mi licencia de rekordox y necesito utilizar el programa, quiero saber como recuperarla.
Login to your PioneerDJ.com account and your previously installed licenses will show under your profile.
Il post è chiuso ai commenti.

estoy intentando utilizar rekordbox con mi xdj-aero.
me pide que ponga el numero de licencia, pongo el que venia con el equipo y no lo acepta.
me ayudan para obtener un numero de licencia valido para usar el programa,

estoy intentando utilizar rekordbox con mi xdj-aero.
me pide que ponga el numero de licencia, pongo el que venia con el equipo y no lo acepta.
me ayudan para obtener un numero de licencia valido para usar el programa,
That is a license for rekordbox 1.6; it is not valid for any version of rekordbox other than version 1 or 2. As of rekordbox 3, the need for a license to use rekordbox in what is now known as "Export Mode" was dropped. As for rekordbox 4, when "Performance Mode" was introduced, a different key was required. This remained the same for rekordbox 5, but as of rekordbox 6, hardware unlock was introduced - any hardware that shipped with a license for rekordbox 5 would be eligible to use rekordbox 6 without a license key. Anyone else wanting to use performance mode (to control rekordbox with hardware) will require a subscription.